Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonica
Telefonand la +40759345651 un agent de vanzari va va prelua comanda.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la contact@andina.ro specificand:
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
Clientul / Cumparatorul poate efectua comenzi pe site-ul andina.ro, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate pe site. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete la data plasarii comenzii.
Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea acestuia.
Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de andina.ro, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
- furnizarea de date fictive sau tentative de frauda;
- neefectuarea platii in termenul stabilit de 48h in cazul comenzilor in care Clientul a selectat metoda de plata prin transfer bancar.
Notificarea primita de catre Client, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic de catre Vanzator.
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica din partea Clientului o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala sau electronica din partea Vanzatorului catre Client, fara a necesita o confirmare de primire din partea Clientului.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda. Daca modifica cantitatea produselor din comanda va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma de bani ce nu reprezinta contravaloarea produselor ce vor fi livrate.
Proprietatea asupra produselor va fi transferata la momentul livrarii bunurilor la adresa comunicata de Client, dupa ce in prealabil acesta a efectuat plata.
Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi sau lovituri.