Livrarea produselor se face prin intermediul firmelor de curierat (FAN Courier, DPD, GLS, LivrariOnline), la adresa sau in pachetomat/locker/easybox indicat de client.
Termenul de livrare al produselor este mentionat pe pagina fiecarui produs, in general acest termen fiind de 1 - 3 zile lucratoare. Acesta este un termen de livrare estimativ, el putand varia in functie de firma de curierat si destinatia finala.
Totodata, costurile de transport sunt in valoare de 20 RON (daca valoarea comenzii este mai mica de 400 RON), iar aceste costuri sunt afisate la Cosul de cumparaturi si Finalizeaza Comanda.
Pentru comenziile cu valoare de min. 400 RON, transportul este gratuit pe tot teritoriul Romaniei.
PROTECK COOMUNICATION SOLUTIONS SRL isi pastreaza dreptul de a refuza livrarea sau schimba locul de livrare a produselor comandate, in urmatoarele conditii:
- imposibilitatea din motive obiective de a se efectua livrarea in locuri cu infrastructura slab dezvoltata sau neadecvata (inclusiv lipsa locurilor de parcare in imediata vecinatate a adresei de livrare);
- drumuri neasfaltate, drumuri inguste care pun in pericol mijlocul de transport cu care se transporta produsele sau sanatatea soferului;
- regiuni sau cartiere cu rata crescuta de criminalitate, acte de violenta si vandalism.
In cazul in care este schimbat locul de livrare, PROTECK COOMUNICATION SOLUTIONS SRL se obliga sa faca cunoscut cumparatorului factorii care impiedica livrarea in locul initial stabilit si sa propuna un alt loc de livrare confortabil pentru ambele parti. PROTECK COOMUNICATION SOLUTIONS SRL nu este raspunzatoare pentru intarziere in cazul in care aceasta este din vina transportatorului sau a curierului care face livrarea si/sau in cazul circumstantelor care nu depind de PROTECK COOMUNICATION SOLUTIONS SRL.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutului unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB (sau CMR) sau se intocmeste un proces verbal de constatare si se refuza primirea. Cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre problemele constatate in termen de 48 ore, la numarul de telefon +40759345651 sau la e-mail contact@andina.ro
Primirea bunurilor se poate face atat de catre cumparatorul, cat si de catre un reprezentant al acestuia. Reprezentantul cumparatorului se considera orice persoana care nu este titular al comenzii, insa primeste produsele livrate la adresa de livrare indicata de catre cumparator. Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere daca persoana care primeste marfa comandata nu este titularul comenzii, ci un tert desemnat de cumparator si daca aceasta persoana nu verifica bine produsele la primire.